like jika suka. =3

Wednesday, 18 January 2012

2012 sudah??

Salam semua...salam satu Malaysia...Lama nya aku tak update entry.hehehe...last update tahun lepas.wah!bunyi macam lama tapi sebenarnya baru satu bulan yang lepas..hahahaha...Tahun ni dah 2012 sudah.Adoi...ni lah first entry untuk tahun 2012 nih...hehehe...

Disebabkan kesibukan untuk menghabiskan perjuangan aku, aku tak sempat nak update entry pun. Tapi aku masih lagi sempat untuk ambik gambar sebab itu memang hobi aku. Blog ni hobi juga..Hehehehe...Tak banyak aku nak share dalam blog ini sebab sekarang aku sangat penat.Otak penat selepas berfikir banyak. So aku tak banyak sangat lah nak cerita ni.

Banyak perkara berlaku dalam ketiadaan aku untuk update blog nih. Salah satunya cerita "Bunyi Pelik yang melanda kawasan aku". Memang pelik bunyi itu.Hahahahaha..sebab bunyinya macam dengkuran orang yang sedang tidur..kalau orang tak perasan mungkin tak tau itu bunyi pelik sebab bunyi itu sangat kuat sehingga yang berada di kawasan yang lain pun dengar. Aku pun pada mulanya tak perasan bunyi itu. Bila aku fokus betul-betul baru aku rasa seram seket. Meremang bulu roma weh bila dengar bunyi pelik tu. Macam-macam andaian dan pendapat orang ramai terhadap bunyi tersebut. Aku malas lah nak kisah sangat sebab aku tahu dunia akhir zaman, banyak tanda-tanda yang Allah tunjukkan kepada kita. Cuma kita jer yang menilai untuk berubah ataupun tidak.Hahahaha...Aku ni macam lah baik sangat.hehehehe...

Ok lah.cukup untuk hari ini yer..masih belum ada mood untuk menulis nih.Tak lama lagi tahun baru cina. Nanti aku wish korang keh bagi yang berbangsa cina.hehehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...