like jika suka. =3

Sunday, 25 December 2011

What the Busy Weeks

Salam semua, salam Satu Malaysia dan salam sejahtera...hai,lama sudah uncel bengy tak update blog nih.Last update 10 December, wah sekarang dah 25 December, 15 hari aku tak update blog eh.. Rindunya nak mengarang nih..hahahha.....

Halo halo halo...lama betol tak cakap macam tuh kat korang. Bagi yang follow blog aku terima kasih ya. Nih aku nak cerita lah kenapa aku tak update apa-apa 15 hari tu..Aku busy lah dengan tugasan dan part time job aku. Pada masa tu aku ada satu job ambik gambar orang kahwin. Aku dapat job tu pun last minute. Aku bukan lah terro sangat ambik gambar nih, tapi orang dah suruh aku ambik jer lah. Rezeki jangan di tolak,Hehehehe...lagipun dalam masa tu akak ku yang dari Melaka bercuti di sini. Memang masa banyak untuk melayan anak buah ku lah..hahaha....
Ni Wafi & isteri nya

Lagipun aku banyak mengadap komputer untuk menyiapkan kajian aku. Sebab tak lama lagi Journey aku dah nak sampai ke penghujungnya. Kawan-kawan doakan lah aku dapat menghabiskan Journey aku nih dengan jayanya yer. Amin....Dalam masa 15 hari itu juga causin aku kahwin, walaupun tak sibuk sangat tapi letih juga lah. Tak banyak lah aku nak ceritakan sebab sekarang hujan kan, so sedap lah nak tidur lah..hehehe...korang tengok jer gambar yang aku ambik yer..


Aisha Qaisara




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...