like jika suka. =3

Saturday, 10 December 2011

Last Friday Night

Salam semua...Salam Satu Malaysia dan salam sejahtera buat semua..LAST FRIDAY NIGHT sungguh best lah. Tak kisah lah orang cakap aku ni menunjuk ker and so on yang pasti aku tetap nak cakap malam semalam memang best. Siapa yang ada ditempat aku mesti akan rasa seronok. Mana tak nya tak pernah lagi dapat anugerah macam tu. Pertama kali aku merasa..Seronok walaupun malu..hahahahha....

Terlalu exited aku terus cerita kan?hahaha..tak ada intro langsung..hehehe...Ok lah aku nak cerita lah pasal semalam. Kita orang ada dinner di 4points by Shareton, Kuching, Sarawak. Aku dan kawan-kawan ku pergi lah menghadiri majlis tersebut. Aku pada mulanya tak nak datang, tapi disebabkan dah bayar untuk diner tu, aku pergi jugak lah. Aku datang dinner cuma nak makan and bergambar dengan kawan-kawan ku, tak ada niat sedikit pun nak dapat anugerah apa-apa malam tu.

Malam tu memang seronok sebab ada kawan-kawan ku untuk lepak dan bergambar. Seronok tengok deorang cantik-cantik..Nanti korang tengok gambar deorang keh, aku nak cerita sedikit jer lagi nih. Bila dah sampai hotel tu, aku terus ambik gambar kawan-kawan ku lah,seperti biasa aku punya gambar mesti sedikit dan jarang dapat yang benar-benar memuaskan hatiku..Sedihhhh......huhuhhu....Majlis bermula seperti biasa, pastu makan, pastu tayang video yang aku buat. Tak bagus sangat tapi ada message lah sedikit untuk mengingati kenangan yang lampau.hehehe...

Ok lah, korang tengok jer lah gambar yang aku sempat ambik yer. Tak bagus sangat tapi cukup lah untuk menyimpang kenangan. Kawan-kawan ku semua cantik...Melting kalau lelaki tengok..hehehehe....click this link http://uncelbengy.blogspot.com/p/last-friday-night-pictures.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...