like jika suka. =3

Friday, 4 November 2011

International Conference on Public Policies and Social Sciences (ICoPS) 2011

Terima Kasih kepada Pengarah UiTM Samarahan kerana sudi bergambar dengan saya..

ICoPS telah berlansung selama dua hari iaitu 30 October 2011 dan 31 October 2011. Bertempat di Islamic Information Centre, Kuching, Sarawak. ICoPS mendapat sambutan yang baik daripada semua pihak."Presenter" terdiri daripada nama-nama besar dan berpengalaman dalam bidang masing-masing. Tajuk yang disampaikan menarik minat peserta untuk mengenali dengan lebih dekat mengenai "Public Policies and Social Sciences". Pelajar yang mengambil bidang Pengajian Polisi dan Pentadbiran sangatlah beruntung mengikuti persidangan ini kerana tajuk yang dibincangkan berkaitan dengan pelajaran. Saya salah seorang peserta yang menghadiri persidangan ini. Banyak ilmu yang saya dapat setelah menghadiri persidangan ini. Disini saya selitkan beberapa gambar yang dapat saya ambil ketika menghadiri persidangan tersebut.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...