like jika suka. =3

Sunday, 20 November 2011

Dikala Aku Kebosanan

Salam semua..Salam Satu Malaysia dan salam sejahtera.Wah macam pidato pulak entrance aku kali ini. Kali ini aku tak banyak nak bercerita sebabnya ku tak ada buat ape-ape pun hari ini melainkan duduk rumah mengadap lappy dan petang main futsal. Itu memang rutin harian aku lah.

Dikala AKU Kebosanan...hahahaa...boleh buat tajuk lagu nih.Kenapa aku menulis tajuk entry ini dengan tajuk itu???Meh aku bagi jawapan pada korang. Aku ni bukan nya profesional photographer yer. Aku cuma budak hingusan jer dalam bidang photographer. Gambar yang aku tayangkan dalam blog aku nih bukan untuk menunjukan yang aku ni terro dalam ambik gambar. Banyak lagi yang lebih berbakat dari aku.Aku cuma publish gambar ini untuk tontonan kawan-kawan aku yang tak dapat softcopy dari aku. Softcopy gambar yang aku ambik. Aku malas nak penuhi album dalam Facebook aku. Sebab tu lah aku publish dalam ni. Bagi kawan-kawan yang nak save gambar dalam nih, minta maaf yer, aku reduce kan kb gambar tu. Sebab tu kecik, nak yang original size jumpa jer aku..hehehehe..

Baiklah, ni cerita aku pada hari ni. Bosan kan??Tak da benda nak buat. Bila aku tak tau pa nak buat aku mula lah ambik camera aku yang tak seberapa dan mula menekan butang untuk menembak object yang ada di depan mataku.Aku ternampak lah si Ladybird nih. Pelik jer dua ekor nih...Melekat jer..hehehehe...

Tak usah lah aku cerita banyak kan?Tengok jer gambar nih.Tak cantik mana tapi tu jer dapat aku ambik. Aku bukan nye ada Macrolens pun macam orang lain. Aku belajar nih dari kazen ku si Hafiz tuh. Tengok dan comment ok. Saya benar-benar perlukan untuk perbaiki saya punya kemahiran..

Selamat melihat...Hahahahahahaha......

Percubaan, belum dapat membiasakan diri lagi..


Masih lagi percubaan, Ladybird tu takpandai duduk diam...

Masih juga ada gerakkan..Susah betul lah...

Melekat tapi masih juga bergerak.Huh!


Yang ni ok sedikit tapi tak nampak sangat si Ladybird dua ekor nih...


Yang ni aku suka sebab aku dapat ambik yang clear.hehehe...satu ni jer baik sebenarnya...Bye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...