like jika suka. =3

Thursday, 24 November 2011

AKU BOSAN: Model Bermata Biru

Salam semua...Salam satu Malaysia dan salam sejahtera...Kali ini aku ingin bercerita tentang gelagatku masa bosan. Korang tentu selalu berasa bosan bila tak ada benda nak dibuat kan??

Semalam aku memang bosan tahap cipan gaban lipan and so on lah...Biasanya petang-petang kalau tak hujan aku memang akan menyumbangkan tenaga ku berentap bermain futsal dengan kawan-kawan. Tapi petang semalam hujan turun dengan lebatnya dan kadang-kadang renyai-renyai. Kilat pulak macam nak menyambar orang jer, bunyinya sangat kuat sehinggakan aku yang duduk diluar rumah yang dilindung bumbong pun rasa takut..Al-maklum masa tu sedang belek-belek telepon kerana tak tau apa nak buat.

Korang pernah tak mengalami kepeningan kepala bila anda sedang bosan?Semalam aku mengalami keadaan sedemikian. Aku mula-mula elok jer tak ada pening-pening, tapi makin lama ku bosan dan duduk jer tak ada buat apa, makin lama makin pening. Tak tau aku apa yang membuatkan kepala ku heng. Mungkin sebab duduk terlalu lama dan tak ada buat apa-apa kot..

Kalau aku tidur masa tu memang kena marah lah. Tak elok tidor selepas Asar. Aku pertahankan lah mataku yang mengantuk dalam keadaan hujan yang menjeleskan kau untuk tidur...Setelah itu aku mengambil keputusan untuk membuat sesuatu. Pertama: Aku pergi dapur ambik biskut OAT, Kedua: Aku buat air milo panas yang mungkin dan yang Terakhir: Aku mengambil kamera ku yang tak seberapa itu dibawa keluar rumah.

Mula-mula aku nak ambik titisan air hujan. Tapi aku punya camera tak sehebat orang lain, so ada lah satu model nih, relax jer datang jumpa ku. Bila datang dengan aku, relax jer duduk sebelah. Mata biru lagi tuh...Aku pun berusaha untuk candid gambar model tuh..Ni jer yang dapat aku candidkan dari model bermata biru tu. Gambar tak secantik mana, biasa jer sebab cikai jer camera kan.Tengok jer lah...hahahaha....





Itu dia model bermata biru tuh...Tah dari mana pun aku tak tahu lah...hahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...